ميز ناهار خوري ميز ناهار خوري .

ميز ناهار خوري

خريد ميز ناهار خوري

اين روزها بدليل سختي نشستن روي زمين و پهن و جمع كردن سفره يا بدليل كمبود وقت ، استفاده از ميز ناهارخوري بسيار مرسوم شده است. انواع ميز ناهارخوري مي تواند متناسب با فضاي منزل شما يا حتي محل كارتان انتخاب شود.

ميز ناهارخوري امروزه در انواع و سايزهاي مختلفي توليد مي شوند. از ميزهاي كوچك دو نفره تا ميزهاي بزرگ 18 نفره و يا حتي ميزهاي بسيار بزرگتر متناسب با سالن هاي غذاخوري در ادارات و رستوران ها. ميز ناهارخوري در منازل معمولا از جنس چوب و در ابعاد كوچكتر انتخاب مي شوند كه علاوه بر داشتن كارايي فضاي زيادي را اشغال نكنند. بعضي از انواع ميز ناهارخوري قابليت تا شدن دارند كه مي توانيد در مواقع عدم استفاده آن را جمع نماييد و در گوشه اي قرار دهيد.

در هنگام انتخاب و خريد ميز ناهارخوري دقت نماييد كه ارتفاع ميز متناسب با قد متوسط افراد انتخاب شود. ارتفاع مناسب ميز ناهارخوري بايد تا زير قفسه ي سينه ي اشخاص باشد تا بتوانند در هنگام غذاخوردن احساس آرامش داشته باشند.بلند بودن و يا كوتاه بودن ميز ناهارخوري باعث عدم تسلط در هنگام غذا خوردن مي شود. صندلي ميز ناهارخوري نيز بايد به صورتي انتخاب شود كه افراد احساس راحتي نمايند. بهتر است چوب و پارچه ي بكار برده شده در ميز ناهارخوري از انواع ضد لك باشد تا به دليل تماس مداوم با غذا دچار لك نشود و به راحتي بتوان آن را تميز نمود.

فروشگاه بهسازان چوب با سالها تجربه در زمينه ي توليد و توزيع ميز ناهارخوري تلاش دارد تا همواره نيازهاي مشتريان را مرتفع گرداند به همين دليل اقدام به توليد ميز ناهارخوري در انواع مدل ها و قيمت هاي مناسب نموده است تا هر خانواده اي متناسب با نياز و بودجه خود بتواند بهترين ميز ناهارخوري را خريداري نمايد. با مراجعه به سايت فروشگاه مي توانيد از انواع مدل هاي ميز ناهارخوري ديدن نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۹:۴۸ توسط:ميز ناهار خوري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :